Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6816
Назва: | Комунікативні якості студентів-педагогів та стилі сімейного виховання |
Інші назви: | Future teachers’ communicative skills and styles of parenting |
Автори: | Кошлань, Ірина Григорівна Koshlan, Iryna Grygorivna |
Ключові слова: | communicative qualities styles of parenting the dominant protection the connivance protection the emotional rejection комунікативні якості стилі сімейного виховання поблажлива гіперпротекція домінуюча гіперпротекція емоційне відторгнення |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Кошлань І. Г. Комунікативні якості студентів-педагогів та стилі сімейного виховання / І. Г. Кошлань // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 11. – С. 96-100. |
Короткий огляд (реферат): | The article presents the results of the theoretical and empirical investigation of communicative qualities of the students, who are the future teachers, and the styles of parenting. The communicative qualities are considered as a set of personality traits that characterize a human’s relationship to the people, make it possible to establish and maintain the contacts and mutual understanding between the people. The parenting is seen in the psychological literature as an essential component of the individual environment of the growing person. The style of parenting is understood as the multidimensional formation, including cognitive, emotional and behavioral components. The most generalized characteristic of parenting styles represents the dominant protection, the connivance protection, the emotional rejection, the increased moral responsibility, the abuse and the neglect. It’s found that there are some significant relationships between the indicators of the communicative qualities and the styles of parenting. У статті представлені результати емпіричного дослідження комунікативних якостей студентів-педагогів у співвідношенні з різними стилями сімейного виховання. Вивчено характер взаємозв’язків між показниками комунікативних якостей та показниками стилів сімейного виховання. Проаналізовано специфіку комунікативних якостей студентів – представників сімей з різними стилями виховання. Доведено, що певні стилі сімейного виховання певним чином співвідносяться з особливостями комунікативних якостей особистості, що виявляється як в специфічному поєднанні показників, так і в рівнях, яких вони досягають. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6816 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Koshlan.pdf | 284.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.