Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6810
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хмелевська, Інга Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Khmelevska, Inga | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-02T11:12:45Z | - |
dc.date.available | 2020-03-02T11:12:45Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Хмелевська І. О. Інтегральна функція метазнання в проекції підготовки майбутніх фахівців мистецької освіти // Матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» : збірник наукових праць. − Переяслав, 2019. − С. 75-77. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6810 | - |
dc.description.abstract | Компетентнісна парадигма на сьогодні визнається найактуальнішою серед концептуальних засад, що визначають напрями підготовки фахівців. Означене зумовлено реаліями вимог до кваліфікаційного рівню фахівців в контексті підготовленості останніх до ефективного функціонування в обраній сфері професійної діяльності. Розглядаючи в означеній площині проблеми сучасної вищої професійної освіти Ю. Бойчук і Ю. Таймасов зазначають, що компетентнісна парадигма та, зокрема, дотичний до неї компетентнісний підхід сприяють налагодженню зв‘язку між «сферою вищої професійної освіти та сферою праці» в контексті підготовки «кваліфікованих, практично орієнтованих кадрів». Учені вказують на те, що впровадження компетентнісного підходу зумовлює можливість розвитку вищої освіти у напрямі підготовки «кваліфікованих працівників» здатних «приймати відповідальні рішення на основі отриманих знань та їх інтеграції» [там саме]. Отже, компетентнісна парадигма передбачає спрямованість професійної підготовки фахівців як на отримання знань, так і на формування умінь їх систематизації та інтеграції з метою вирішення певних професійно-фахових завдань. Таким чином, компетентність передбачає сформованість умінь управління знанням з метою оптимізації процесу його застосування в таких умовах професійної діяльності, які нерідко характеризуються невизначеністю та мінливістю. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії | uk |
dc.subject | інтегральна функція | uk |
dc.subject | метазнання | uk |
dc.subject | функція метазнання | uk |
dc.subject | проекція підготовки | uk |
dc.subject | майбутні фахівці мистецької освіти | uk |
dc.title | Інтегральна функція метазнання в проекції підготовки майбутніх фахівців мистецької освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
integral funct.pdf | 294.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.