Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6732
Назва: | Педагогічна технологія формування готовності майбутніх філологів до роботи в профільній школі |
Інші назви: | Pedagogical technology of forming readiness of future philologists for working at profession-oriented school |
Автори: | Копусь, Ольга Антонівна Kopus, Olga Antonivna |
Ключові слова: | pedagogical technology future philologists profession-oriented school technological approach educational process педагогічна технологія майбутні філологи профільна школа технологічний підхід навчальний процес |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Копусь О. А. Педагогічна технологія формування готовності майбутніх філологів до роботи в профільній школі / О. А. Копусь // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 98-102. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with current problems of designing pedagogical technology of forming future philologists’ readiness for work at profession-oriented school. The author determines the components of technological approach (principles, active methods and teaching forms) to training teachers-philologists and main stages of implementing pedagogical technology into the training process of Philological Departments of higher educational institutions. The proposed pedagogical technology is a complicated combination of different organizational, methodical, technological elements of teaching. Their combination and determination of specificity level of educational situations are conditioned by typological structure, functions and the main purpose of training master degree students. Статтю присвячено актуальним проблемам проектування педагогічної технології формування готовності майбутніх філологів до роботи в профільній школі, зокрема визначенню складників технологічного підходу до підготовки вчителів-словесників (принципи, активні методи і форми навчання) та основних етапів упровадження педагогічної технології в навчальний процес філологічних факультетів вищих навчальних закладів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6732 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kopus.pdf | 223.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.