Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6724
Назва: | Роль тестового контролю у системі вимірювання знань студентів технічних ВНЗ |
Інші назви: | Role of test control in students’ knowledge assessment system at technical higher educational institutions |
Автори: | Кисельова, Ольга Ігорівна Kyselyova, Olga Igorivna |
Ключові слова: | test control test quality of teaching knowledge assessment tests evaluative criteria тестовий контроль тест якість навчання вимірювання знань тестові завдання критерії оцінювання |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Кисельова О. І. Роль тестового контролю у системі вимірювання знань студентів технічних ВНЗ / О. І. Кисельова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 81-86. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with the role of test control in the students’ knowledge assessment system at technical higher educational institutions. Its basic concepts, definition of the notion of test, place and role of testing in the process of controlling quality education are determined in the present research. Different approaches to the classif ication of tests, principles and criteria of their structuring have been analyzed. The methodology of test control implementation in the process of students’ knowledge assessment at technical higher educational institutions has been investigated. An experimental study of the use of test control compared with other forms of control of students’ knowledge has been conducted. У статті досліджено роль тестового контролю у системі вимірювання знань студентів технічних ВНЗ, розкрито основні поняття дослідження, визначено дефініцію тесту, місце та роль тестування в процесі контролю якості навчання. Проаналізовано різні підходи до класифікації тестів, принципи та критерії їх структурування. Досліджено методику реалізації тестового контролю в процесі перевірки знань студентів технічних ВНЗ. Проведено експериментальне дослідження застосування тестового контролю в порівнянні з іншими формами контролю знань студентів на прикладі студентів 2-3 курсів ОДАТРЯ з метою з’ясування оптимальної форми контролю знань з технічних дисциплін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6724 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kyseliova.pdf | 315.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.