Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6706
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Босак, Ніна Федорівна | - |
dc.contributor.author | Bosak, Nina Fodorivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-24T11:49:31Z | - |
dc.date.available | 2020-02-24T11:49:31Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Босак Н. Ф. Етапи і стадії формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічного фаху / Н. Ф. Босак // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 39-42. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6706 | - |
dc.description.abstract | The article focuses on the stages and phases of the formation of students-philologists’ phonetic and orthoepic competence, which is regarded as a system of hierarchical structure. The pyramid of its content units consists of such components as phonetic knowledge, phonetic abilities (divided into acoustic and pronouncing, accentual and intonational) and, finally, phonetic skills. Experimental education included three complementary stages, where the working results at one stage became the necessary condition for learning activity at another one; solving problems at previous level became the formula for successful problem solving at next one. Статья посвящена проблеме формирования фонетико-орфоэпической компетенции у студентов филологических специальностей, а именно описанию стадий и этапов формирования этого феномена. Проанализировано понятие фонетико-орфоэпической компетенции, обоснована целесообразность введения установочно-коррекционного, теоретико-практического и выразительно-исследовательского этапов формирования фонетико-орфоэпической компетенции студентов-филологов. Статтю присвячено проблемі формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічного фаху, а саме опису стадій та етапів формування цього феномену. Проаналізовано поняття фонетико-орфоепічної компетенції, обґрунтовано доцільність уведення настановно-корективного, теоретико-практичного й увиразнювально-дослідницького етапів формування фонетико-орфоепіної компетенції студентів-філологів. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | stages of formation of the formation of phonetic and orthoepic competence | uk |
dc.subject | students-philologists | uk |
dc.subject | phonetic and orthoepic competence | uk |
dc.subject | етапи формування фонетико-орфоепічної компетенції | uk |
dc.subject | студенти філологічного фаху | uk |
dc.subject | фонетико-орфоепічна компетенція | uk |
dc.title | Етапи і стадії формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічного фаху | uk |
dc.title.alternative | Stages and phases of formation of students-philologists’ phonetic and orthoepic competence | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bosak.pdf | 220.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.