Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6696
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлейніков, Юрій Васильйович-
dc.contributor.authorOleinikov, Yuryi Vasylyovych-
dc.date.accessioned2020-02-21T14:51:39Z-
dc.date.available2020-02-21T14:51:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОлейніков Ю. В. Трансформація цінностей в умовах суспільства постмодернізму / Ю. В. Олейніков // Наукове пізнання: методологія та технології. - 2019. - №1. - С.83-89.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6696-
dc.description.abstractВ статті проаналізовані основні чинники трансформації ціннісних орієнтацій населення України,оскільки інтерес до дослідження цінностей зростає саме в перехідні періоди розвитку суспільства. Основна увага приділена ціннісним аспектам розвитку реклами в суспільстві постмодернізму. The article analyzes the main factors of the transformation of the value orientations of the Ukrainian population, since interest in the study of values grows precisely in the transitional periods of society's development. The main attention is paid to the value aspects of the development of advertising in society postmodernism.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectтрансформаційні процесиuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjecttransformational processesuk
dc.subjectvalue orientationsuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectpostmoderuk
dc.titleТрансформація цінностей в умовах суспільства постмодернізмуuk
dc.title.alternativeTransformation of values in a society of postmodernismuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleinykov.pdf770.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.