Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6674
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осипова, Тетяна Юріївна | - |
dc.contributor.author | Osipova, Tetyana Yuryivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-20T11:19:13Z | - |
dc.date.available | 2020-02-20T11:19:13Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Осипова Т. Ю. Педагогічне наставництво у професійному становленні учителів: діяльнісний підхід / Т. Ю. Осипова // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної інтернет- конференції «Становлення особистості професіонала: перспективи та розвиток» 23 березня 2018 р. – Одеса : ОДУВС, 2018. – С. 169-174. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6674 | - |
dc.description.abstract | Одним із основних завдань Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року визначено побудову ефективної системи національного виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка молоді до свідомого вибору сфери життєдіяльності, що передбачає розроблення цілісної системи виявлення та психолого-педагогічного супроводу обдарованої молоді, забезпечення створення умов для її розвитку, соціалізації та подальшого професійного зростання. Застосування діяльнісного підходу в педагогічному наставництві передбачає необхідність формування у студентів активної позиції, коли майбутні вчителі виступають активними суб'єктами пізнавальної і творчої діяльності, спрямованої на засвоєння навчального матеріалу та набуття вмінь використовувати їх у різноманітних ситуаціях, а також на розвиток особистісних якостей, необхідних у подальшій педагогічній діяльності. Роль педагога-наставника, як нам убачається, полягає в педагогічній підтримці студентів у професійному й особистісному розвитку. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Одеський державний університет внутрішніх справ | uk |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk |
dc.subject | педагогічне наставництво | uk |
dc.subject | формування активної позиції | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | пізнавальна і творча діяльності | uk |
dc.subject | педагог-наставник | uk |
dc.subject | педагогічна підтримка студентів | uk |
dc.subject | професійний й особистісний розвиток | uk |
dc.title | Педагогічне наставництво у професійному становленні учителів: діяльнісний підхід | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedag nastavn.pdf | 2.7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.