Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКойчева, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorKoycheva, Tetyana Ivanivna-
dc.contributor.authorКняжева, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorKnyazheva, Iryna Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2020-02-18T14:33:15Z-
dc.date.available2020-02-18T14:33:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКойчева Т. І. Технологія використання дидактичних багатовимірних інструментів у професійній підготовці майбутніх викладачів / Т. І. Койчева, І. А. Княжева // Наука і освіта. - 2017. - №12. - С.190-195.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6643-
dc.description.abstractПошук можливостей підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи актуалізує використання сучасних педагогічних технологій, дидактичний інструментарій яких сприяє ефективному обробленню значних обсягів інформації. У статті розкрито принципи (розщеплення – об’єднання елементів у систему, координація і полідіалог зовнішнього та внутрішнього планів діяльності, багатовимірність як універсальна характеристика досліджуваних об’єктів і моделей, що їх відображають, що передбачає таке подання інформації, за якого одночасно відбувається ієрархічна, візуальна, просторова, системна організація складових його елементів) і особливості технології використання багатовимірних дидактичних інструментів (як когнітивних способів зберігання і перероблення навчальної інформації та засобів наочності, що дозволяють здійснювати підтримку різних форм пізнавальної діяльності) у професійній підготовці майбутніх викладачів у межах магістратури сучасного педагогічного закладу вищої освіти. An active search for opportunities to increase the efficiency and quality of professional training of university teachers as highly skilled specialists actualizes the need to use modern teaching technologies, in particular multidimensional ones. Their didactic toolkit helps to process large volumes of information effectively. In the paper, the following concepts are considered: splitting – unification of elements into the system, coordination and polydialogue of the external and internal planes of activity; multidimensionality as a universal characteristic of the investigated objects and models, which presupposes such represen-tation of information, which simultaneously involves hierarchical, visual, spatial, systematic organization of its constituent elements and features of the technology of using multidimensional didactic tools in the future teachers training in terms of master’s degree programme at modern higher pedagogical educational institutions. The basic idea of this technology is the ability to present information in a visual, specially transformed, logically represented, concentrated form with the help of special didactic multidimensional tools that perform regulatory, mnemonic and illustrative functions. The role of didactic multidimensional tools is performed by special cognitive logic-semantic models, which are both a means and a result of teaching. They make it possible to accumulate educational material as a sum of keywords logically organized with the help of special solar graphics as an important graphical feature of displaying numerous characters and symbols. The possibility of application of not only auditory but also visual channels in classrooms helps to coordinate the work of both signaling systems. Creating visual models of knowledge leads to a more holistic and profound perception of information, which contributes to improving the quality of the training of future teachers for higher educational institutions.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectдидактичні багатовимірні інструментиuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectмайбутні викладачіuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectdidactic multidimensional toolsuk
dc.subjecttechnologyuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjecthigher educationuk
dc.titleТехнологія використання дидактичних багатовимірних інструментів у професійній підготовці майбутніх викладачівuk
dc.title.alternativeTechnique for didactic multidimentional tools application in future teachers traininguk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koycheva.pdf698.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.