Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯновська, Тамара Анатоліївна-
dc.contributor.authorЯновская, Тамара Анатольевна-
dc.contributor.authorYanovska, Tamara-
dc.date.accessioned2020-02-18T13:11:12Z-
dc.date.available2020-02-18T13:11:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЯновська Т. А. Особливості становлення ідентичності у підлітковому віці / Т. А. Яновська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 9. – С. 200-204.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6636-
dc.description.abstractThe article analyses the specificity of identity formation of children at the age of adolescence. It discloses the concepts of identity and psychological peculiarities of mental development of adolescents. The identity is defined as the central construct of the consciousness that determines peculiarities of self-perception and self-control, attitude to others and behavior of a person. The mechanism of identity formation in ontogenesis is the process of identification with another person, group and values that exist in the society. The identity formation occurs throughout a person's life from the early childhood. The sensitive period of the forma- tion of the adequate identity is the adolescence, when there is a concentration of emotions, intellectual and volitional efforts. У статті аналізуються особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку. Розглядаються поняття ідентичності та психологічні особливості психічного розвитку підлітків. Ідентичність визначається як центральний конструкт самосвідомості, що детермінує особливості самосприйняття та самоконтролю, відношення до інших людей і поведінку особистості. Механізмом формування ідентичності в онтогенезі є ідентифікація як процес самоототожнення з іншою людиною, групою та цінностями, які існують у суспільстві. Становлення ідентичності відбувається протягом всього життя людини, починаючи з раннього дитинства. Сензитивним періодом формування адекватної ідентичності є підлітковий вік, коли відбувається концентрація емоцій, інтелектуальних та вольових зусилль. Як знаряддя психологічної науки у статті описані методи дослідження особливостей становлення ідентичності дітей підліткового віку, а саме: дослідження змістовних характеристик ідентичності підлітків (міри врівноваженості, самооцінки ідентичності, статевої ідентичності, рефлексії, видів валентності ідентичності); дослідження самооцінки и потреб підлітків. У статті підкреслюється, що отримання результатів дослідження особливостей становлення ідентичності підлітків має виняткове значення для детермінування особливостей їх самосприйняття та самоконтролю, відношення до інших людей і поведінки особистості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectthe age of adolescenceuk
dc.subjectidentityuk
dc.subjectself-assessmentuk
dc.subjectreflectionuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.subjectідентичністьuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.titleОсобливості становлення ідентичності у підлітковому віціuk
dc.title.alternativeОсобенности становления идентичности в подростковом возрастеuk
dc.title.alternativeSpecificity of identity formation at the age of adolescenceuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yanovska.pdf403.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.