Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарциняк-Дорош, О. М.-
dc.date.accessioned2020-02-18T11:39:36Z-
dc.date.available2020-02-18T11:39:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМарциняк-Дорош О. М. Ноологотеоретичний підхід як особистісний потенціал у формуванні життєвих цінностей студентської молоді / О. М. Марциняк-Дорош // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 9. – С. 146-150.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6625-
dc.description.abstractThis article deals with some interesting theories of human value hierarchy as well as discloses and analyses the factors that influence on formation of modern students’ life values. The conclusions of this research point to the fact that higher concentration of the goals and satisfaction of psychical needs is able to relieve psychological stress (internal conflicts) of students. Different beliefs influence on the way of value and emotional development that form the world view of a young person.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectlife value hierarchyuk
dc.subjectnoethic-mental-physical dimension of a personalityuk
dc.subjectautodistanceuk
dc.subjectintentionalityuk
dc.titleНоологотеоретичний підхід як особистісний потенціал у формуванні життєвих цінностей студентської молодіuk
dc.title.alternativeNoological and theoretical approach as a personal potential in the formation of student youth’s life valuesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martsyniak-Dorosh.pdf251.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.