Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6602
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Велитченко, Леонід Кирилович | - |
dc.contributor.author | Velytchenko, Leonid Kyrylovych | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T11:23:32Z | - |
dc.date.available | 2020-02-17T11:23:32Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як онтологічний простір ідентифікації / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 9. – С. 59-65. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6602 | - |
dc.description.abstract | The concept of identity is considered in the context of psychology of the pedagogical interaction which, as a whole, determines the specific characteristics of its elements. It is shown that the identification reproduces essential features of the system within which it exists as a mechanism required for establishing level of similarity of the subject of activity to another subject. It is grounded that identification is a mental mechanism which provides continual adaptation of an individual to the environment due to an assignment of its features and regulation of his/her behavior according to them. Поняття ідентифікації розглядається у контексті психології педагогічної взаємодії, яка як ціле визначає специфічні ознаки її елементів. Наголошується на суб’єкт-об’єктних відношеннях як провідної ознаки ідентифікаційних процесів. У складі системи "соціум – група" ідентифікаційні процеси є процесами соціальної ідентифікації, які призводять то формування соціальної ідентичності. У системі "група – індивід" ідентифікаційні процеси мають соціально-психологічні ознаки, які виявляють себе у соціально-психологічній ідентичності. Розгляд педагогічної взаємодії як міжособистісної взаємодії у педагогічному процесі (система "індивід – індивід") вказує на те, що ідентифікація має ознаки міжособистісної та діяльнісної ідентифікації. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | system | uk |
dc.subject | subject-subject relations | uk |
dc.subject | pedagogical interaction | uk |
dc.subject | identification | uk |
dc.subject | система | uk |
dc.subject | суб’єкт-суб’єктні стосунки | uk |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk |
dc.subject | ідентифікація | uk |
dc.title | Педагогічна взаємодія як онтологічний простір ідентифікації | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical interaction as ontological space of identification | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Velitchenko.pdf | 356.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.