Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6533
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дін Юйцзін | - |
dc.contributor.author | Ding Yujing | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-12T08:00:19Z | - |
dc.date.available | 2020-02-12T08:00:19Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Дін Юйцзін Професійно-педагогічне самопроектування майбутніх менеджерів освіти: теоретичні аспекти / Юйцзін Дін // Наука і освіта. – 2019. – №2. – С. 34-43. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6533 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто самопроектування як важливий елемент для професійно-педагогічної підготовки майбутніх менеджерів освіти. Відзначається, що професійна діяльність фахівців не може бути достатньо якісною без сформованості прогностичної і проектної компетентностей. Концентрацію індивідуального досвіду під вирішення професійних завдань забезпечує актопсихологічна компетентність. Менеджер сучасного навчального закладу – це професіонал, який свідомо і постійно підвищує свою кваліфікацію не тільки за допомогою організованих форм, а й у ході самопізнання, самодіагностування, самопроектування, самовдосконалення. The article considers self design as an important element for the professional and pedagogical training of future education managers. It is noted that the specialists’ professional activit ies cannot be sufficient for quality without the formation of prognostic and design competencies. The concentration of individual experience in solving professional problems provides act psychological competence. The manager of a modern educational institu tion is a professionalwho consciously and constantly improves his /her qualifications not only by means of organized forms, but also in thecourse of self knowledge, self diagnosis, self design, and self improvement. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | акмеологія | uk |
dc.subject | майбутній менеджер освіти | uk |
dc.subject | навчальний заклад | uk |
dc.subject | прогностична компетентність | uk |
dc.subject | самопроектування | uk |
dc.subject | теоретико-методологічні підходи | uk |
dc.subject | acmeology | uk |
dc.subject | future education manager | uk |
dc.subject | prognostic competence | uk |
dc.subject | self design | uk |
dc.subject | synergetic acmeology | uk |
dc.subject | theoretical and methodological approaches | uk |
dc.subject | educational institution | uk |
dc.title | Професійно-педагогічне самопроектування майбутніх менеджерів освіти: теоретичні аспекти | uk |
dc.title.alternative | Professional and pedagogical self-design of future education managers: theoretical aspects | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ding Yujing.pdf | 811.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.