Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДін Юйцзін-
dc.contributor.authorDing Yujing-
dc.date.accessioned2020-02-12T08:00:19Z-
dc.date.available2020-02-12T08:00:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДін Юйцзін Професійно-педагогічне самопроектування майбутніх менеджерів освіти: теоретичні аспекти / Юйцзін Дін // Наука і освіта. – 2019. – №2. – С. 34-43.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6533-
dc.description.abstractУ статті розглянуто самопроектування як важливий елемент для професійно-педагогічної підготовки майбутніх менеджерів освіти. Відзначається, що професійна діяльність фахівців не може бути достатньо якісною без сформованості прогностичної і проектної компетентностей. Концентрацію індивідуального досвіду під вирішення професійних завдань забезпечує актопсихологічна компетентність. Менеджер сучасного навчального закладу – це професіонал, який свідомо і постійно підвищує свою кваліфікацію не тільки за допомогою організованих форм, а й у ході самопізнання, самодіагностування, самопроектування, самовдосконалення. The article considers self design as an important element for the professional and pedagogical training of future education managers. It is noted that the specialists’ professional activit ies cannot be sufficient for quality without the formation of prognostic and design competencies. The concentration of individual experience in solving professional problems provides act psychological competence. The manager of a modern educational institu tion is a professionalwho consciously and constantly improves his /her qualifications not only by means of organized forms, but also in thecourse of self knowledge, self diagnosis, self design, and self improvement.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectакмеологіяuk
dc.subjectмайбутній менеджер освітиuk
dc.subjectнавчальний закладuk
dc.subjectпрогностична компетентністьuk
dc.subjectсамопроектуванняuk
dc.subjectтеоретико-методологічні підходиuk
dc.subjectacmeologyuk
dc.subjectfuture education manageruk
dc.subjectprognostic competenceuk
dc.subjectself designuk
dc.subjectsynergetic acmeologyuk
dc.subjecttheoretical and methodological approachesuk
dc.subjecteducational institutionuk
dc.titleПрофесійно-педагогічне самопроектування майбутніх менеджерів освіти: теоретичні аспектиuk
dc.title.alternativeProfessional and pedagogical self-design of future education managers: theoretical aspectsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ding Yujing.pdf811.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.