Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6443
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Головченко, Олексій Іванович | - |
dc.contributor.author | Holovcenko, Oleksii | - |
dc.contributor.author | Востоцька, І. Ф. | - |
dc.contributor.author | Осипова, І. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-07T09:38:10Z | - |
dc.date.available | 2020-02-07T09:38:10Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Головченко О. І. Оцінка мотивації та самостійності до занять фізичної культури студентів вищого навчального закладу / О. І. Головченко, І. Ф. Востоцька, І. Л. Осипова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 8. – С. 40-44. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6443 | - |
dc.description.abstract | Physical education in higher educational establishment is an integral part of the formation of general and professional culture of personality; preserving and strengthening health; maintenance of healthy lifestyle; improvement of efficiency; creating conditions for continuing active creative longevity; and growth and improvement of its development and use of acquired skills in work, social and other activities. Оскільки проблема стану здоров’я працездатного населення вимагає пошук шляхів удосконалення фізичного здоров’я, проведено дослідження стану мотивації та розвитку самостійності студентів вищих навчальних закладів на заняттях фізичної культури на підставі суб’єктивної оцінки. Для виконання поставленого завдання опитано 92 студенти 1-4 курсів Інституту педагогіки та практичної психології 2014 року на базі Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. У результаті дослідження встановлена структура вподобань: легка атлетика (32,6±4,8%), спортивні ігри, зокрема футбол (23,9±4,5%), баскетбол (17,4±3,9%). Стан здоров’я та рівень фізичної підготовки студентів відповідає «доброму» рівні (59,8±5,1%, 54,3±5,2%, відповідно). Провідними мотивами до занять фізичною культурою у вищому навчальному закладі є форма занять фізичною культурою у вигляді туристичних походів (78,3±4,3%), створення фізкультурих свят (72,8±4,6%) та навчання дисципліні та організованості (50±5,2%). Умовами розвитку самостійності є педагогічний прийом – делегування повноважень викладача фізичної культури на студента та високий рівень дисципліни під час занять фізичною культрою. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | independence | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | physical education | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.subject | самостійність | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | фізична культура | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.title | Оцінка мотивації та самостійності до занять фізичної культури студентів вищого навчального закладу | uk |
dc.title.alternative | Evaluation of university students’ independence and motivation to exercises | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Holovchenko, Vostotska, Osypova.pdf | 414.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.