Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6418
Назва: | Дослідження педагогічної фасилітації учителя як вітагенної педагогічної технології |
Інші назви: | Study of pedagogical facilitation as a vital educational technology |
Автори: | Курлянд, Зинаида Наумівна Kurlіand, Zinaida Naumivna Фокша, Олена Михайлівна Foksha, Olena Mykhailivna Поповський, Юрій |
Ключові слова: | вітагенні технології студенти навчання виховання фасилітація vital educational technologies students education facilitation |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Курлянд З. Н. Дослідження педагогічної фасилітації учителя як вітагенної педагогічної технології / З. Н. Курлянд, О. Фокша, Ю. Поповський // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 168-176. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито своєрідність педагогічної фасилітації вчителя як специфічної вітагенної технології навчання і виховання. Спираючись на аналіз наукового фонду автори висвітлюють вітагенні технології як технології навчання та виховання, засновані на актуалізації життєвого досвіду особистості, її інтелектуально-психологічного потенціалу в освітніх цілях. The article describes the peculiarities of pedagogical facilitation as a specific educational technology. Drawing on the analysis of the scientific fund, the authors cover vital technologies as those based on life experience of the individual, his/her intellectual and psychological potential for educational purposes. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6418 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zinaida Kurliand.pdf | 594.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.