Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6412
Title: | Professional identity training as a means of future primary school teachers’ professional development |
Other Titles: | Тренінг розвитку професійної ідентичності як засіб професійного становлення майбутніх учителів початкових класів |
Authors: | Merkulova, Natalia Kochkurova, Olha |
Keywords: | professional identity training professional self-realization nteractive methods competence pedagogical innovations професійна ідентичність тренінг професійна самореалізація інтерактивні методи компетентність педагогічні інновації |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Citation: | Merkulova N. Professional identity training as a means of future primary school teachers’ professional development / N. Merkulova, O. Kochkurova // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 154-160. |
Abstract: | The paper aims to check the efficiency of the developed training aimed at the formation of professional identity of university students majoring in primary education. The professional identity formation is a complex process, which is why the purpose of the research is to examine the dynamics of the development of professional identity. The study involved 162 students majoring in Primary Education of Melitopol Bohdan Khmelnytskyi State Pedagogical University. The re-spondents were randomly selected in total 60 surveyed and were divided into control and experimental groups 30 persons each. The main research tool to examine professional identity of the respondents was Professional Identity Status Scale developed by A. Azbel and A. Hretsova. Мета статті – представити тренінг з розвитку професійної ідентичності майбутніх учителів початкових класів та ви-явити динаміку розвитку професійної ідентичності після його запровадження у навчальний процес. Для реалізації мети використано комплекс сучасних загальнонаукових методів: теоретичні методи – аналіз, синтез, узагальнення, зіставлення літературних джерел, законодавчої й нормативно-правової бази з проблем професійної ідентичності; емпіричні методи – спостереження, бесіди, анкетування, стандартизовані опитувальники та психодіагностичні методики вивчення особистості, аналіз результатів навчальної діяльності, документації, психолого-педагогічний експеримент (констатувальний та формувальний етапи), методи активного соціально-психологічного навчання (соціально-психологічний тренінг, навчально-рольові ігри тощо), методи статистичної обробки даних. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6412 |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Natalia Merkulova.pdf | 581.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.