Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6385
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Strazhnikova, Inna | - |
dc.contributor.author | Venhrynovych, Nataliia | - |
dc.contributor.author | Chopyk, Yurii | - |
dc.contributor.author | Стражнікова, Інна | - |
dc.contributor.author | Венгринович, Наталія | - |
dc.contributor.author | Чопик, Юрій | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-05T13:03:15Z | - |
dc.date.available | 2020-02-05T13:03:15Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Strazhnikova I. Peculiarities of university language training of medical students (based on john dewey’s conception of education / I. Strazhnikova, N. Venhrynovych, Y. Chopyk // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 130-136. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6385 | - |
dc.description.abstract | The article examines the role of philological training as a precondition for future specialists’ professional training modernization in conformity with their worldview perception. John Dewey’s conception of education has been considered which acted as a basis for the development of experimental technique aimed at medical students’ linguistic culture formation. To verify the effectiveness of the suggested technique, a program of experimental study of foreign language training at rehabilitation departments has been introduced and tested. У статті розглядається роль філологічної освіти як чинника, що здійснює вплив на освіту, виступаючи передумовами модернізації професійної підготовки майбутнього спеціаліста у пізнанні формування світогляду. Для перевірки дієвості системи формування впроваджено та апробовано програму експериментального дослідження вивчення іноземної мови на факультетах напряму реабілітації. | uk |
dc.language.iso | English | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | John Dewey | uk |
dc.subject | reformatory pedagogy | uk |
dc.subject | speech culture | uk |
dc.subject | foreign language | uk |
dc.subject | rehabilitation specialists | uk |
dc.subject | communication foundations | uk |
dc.subject | мовленнєва культура іноземною мовою | uk |
dc.subject | фахівці реабілітаційного спрямування | uk |
dc.subject | мовленнєві засади | uk |
dc.title | Peculiarities of university language training of medical students (based on John Dewey’s conception of education) | uk |
dc.title.alternative | Особливості мовленнєвої підготовки спеціалістів реабілітаційного спрямування у вищих навчальних закладах (з урахуванням педагогічної концепції Дж. Д’юї) | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Inna Strazhnikova.pdf | 790.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.