Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6381
Title: | Subjectness development in future foreign languages teachers in the context of scientific-methodological support |
Other Titles: | Формування суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов у контексті науково-методичного супроводу |
Authors: | Shekhavtsova, Svitlana |
Keywords: | subjectness future foreign language teachers personal-individual qualities scientific and methodological support experiment experiment суб’єктність майбутні учителі іноземних мов особистісно-професійні якості науково-методичний супровід експеримент |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Shekhavtsova S. Subjectness development in future foreign languages teachers in the context of scientific-methodological support / S. Shekhavtsova // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 112-117. |
Abstract: | The article presents theoretical substantiation and experimental verification of subjectness development in future for-eign language teachers based on scientific and methodological support. The functions of scientific and methodological sup-port contribute to the implementation of the chief aim of the development of professional personal and individual qualities of the future foreign language teacher. У статті представлено розв’язання проблеми формування суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов на основі науково-методичного супроводу. Мета статті полягала у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці формування суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов на основі науково-методичного супроводу. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6381 |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Svitlana Shekhavtsova.pdf | 565.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.