Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6323
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hrytsenko, Iryna | - |
dc.contributor.author | Гриценко, Ірина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-03T13:09:57Z | - |
dc.date.available | 2020-02-03T13:09:57Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Hrytsenko I. University Students’ Self-Study Structure / Hrytsenko. I // Наука і освіта. - 2017. - №6. - С. 106-112. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6323 | - |
dc.description.abstract | The article highlights the components of individual work of students studying at higher educational institutions. The structure of individual work should be considered as a composition of special learning forms and should not be identified with the structure of teaching that can often be observed in didactics. Moreover, students’ self-study organization is much wider, as it includes along with classwork also a combination of homework, out-of-class-work and general work on different directions of future professionals’ training. Due to these factors students’ individual work in terms of studying at a higher educational institution is considered to be that the least studied but at the same time the most interesting from the prospective of the psychological analysis of educational activities. У статті висвітлено складові самостійної освітньої діяльності студентів вищих навчальних закладів. Струк-тура самостійної роботи повинна бути розглянута як склад особливої форми навчання й не ототожнюватися з організацією діяльності учіння, що часто можна спостерігати в дидактиці. Усе більшого значення набуває самостійна робота студентів, яку визначаємо як основну організаційну форму здійснення самостійної освітньої діяльності студентів філологічних спеціальностей. Цій проблемі протягом досить тривалого періоду часу приділяється увага в літературі з педагогіки, психології й методики викладання окремих дисциплін, вивчається бюджет часу студентів, способи раціональної організації й культури розумової праці в застосуванні до дисциплін вищих навчальних закладів різного профілю. Організація аудиторної й позааудиторної самостійної роботи в процесі навчання у вищій школі, формування вмінь навчальної праці є основою для післядипломної освіти й подальшого підвищення кваліфікації фахівців. Таким чином, у вищій школі студенти повинні отримати підготовку до подальшої самоосвіти, а засобом досягнення перерахованих цілей і виступає самостійна робота. Отже, самостійна робота представляє собою одну з найважливіших і широко обговорюваних проблем навчання в середній школі й у вищих закладах освіти з позицій вимог сучасної педагогічної науки й суспільства в цілому. Вона повинна здійснюватись студентами як пізнавальна діяльність, перетворитись на засіб формування таких особистісних якостей як самостійність, активність, творче ставлення до інформації, яка сприймається. Головним компонентом навчального процесу у вищому навчальному закладі є активна цілеспрямована самостійна пізнавальна діяльність студента, тобто самостійне вивчення змісту кожної окремої дисципліни: понять, теоретичних положень, методів розв’язання типових задач, методів оцінювання достовірності й точності рішень, а також оволодіння технікою застосування таких знань. Самостійна робота як дидактична форма навчання є системою організації педагогічних умов, що забезпечують управління навчальною діяльністю тих, хто навчається, відбувається за відсутності викладача й без його безпосередньої участі й допомоги. Під час виконання самостійної роботи підтримка викладача реалізується опосередковано через організацію системи навчання в умовах самопідготовки. У цьому полягає дидактична сутність самостійної роботи й її відмінність від форм аудиторної роботи, яка передбачає безпосередню участь і допомогу з боку викладача | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | self-educational activity | uk |
dc.subject | components of self-educational activity | uk |
dc.subject | individual work | uk |
dc.subject | structure of independent work | uk |
dc.subject | higher educational institution | uk |
dc.subject | самостійна освітня діяльність | uk |
dc.subject | складові самостійної освітньої діяльності | uk |
dc.subject | самостійна робота | uk |
dc.subject | структура самостійної роботи | uk |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk |
dc.title | University Students’ Self-Study Structure | uk |
dc.title.alternative | Структурно-функціональні складові процесу самостійної освітньої діяльності студентів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hrytsenko.pdf | 556.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.