Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6322
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Miroshnikova, Anna | - |
dc.contributor.author | Мірошнікова, Анна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-03T12:47:41Z | - |
dc.date.available | 2020-02-03T12:47:41Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Miroshnikova A. Internet as Convenient Facility in Language Learning / A. Miroshnikova // Наука і освіта. - 2018. - №11-12. - С.72-75. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6322 | - |
dc.description.abstract | The purpose of the study is to find out the role of the Internet in the teaching process of the second language in universities; basically to identify the main advantages and disadvantages of using the Internet in the educational process; to examine new language teaching methods with the use of social networks, “room” chats, cloud technologies and teleconferences; to define the role of live communication between students and professors while studying the language. As the result of the study aims to confirm or deny the need of relocation the process of learning the language to cyberspace. Стаття присвячена вивченню проблеми свідомого використання Інтернет-ресурсів при викладанні та вивченні іноземної мови. Наразі стає все важче залучати студента до процесу навчання, тому вчитель повинен знати про всі сучасні технології та засоби, щоб зробити процес навчання більш цікавим і пізнавальним. Водночас, викладач повинен надати студентам відповідні завдання з використанням мультимедійних технологій. Крім того, сьогодні дистанційне навчання стає все більш популярним, тому студент може приєднатися до будьякої програми навчання по всьому світу, не виходячи з дому. І все це стало можливим завдяки Інтернету. Проте, як студенти, так і викладачі повинні навчитися користуватися інтернет-ресурсами з користю і повинні мати можливість знаходити та використовувати інформацію відповідно до рівня знань, інтересів та спеціалізації студентів. Інтернет є невід’ємною частиною сучасного процесу вивчення мови, але роль відповідального й інформованого вчителя залишається на провідному місці | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | Internet | uk |
dc.subject | process of learning the language | uk |
dc.subject | communication | uk |
dc.subject | social networks | uk |
dc.subject | room chats | uk |
dc.subject | cloud technologies | uk |
dc.subject | teleconferences | uk |
dc.subject | Інтернет | uk |
dc.subject | процес вивчення мови | uk |
dc.subject | спілкування | uk |
dc.subject | соціальні мережі | uk |
dc.subject | чат | uk |
dc.subject | хмарні технології | uk |
dc.subject | телеконференція | uk |
dc.title | Internet as Convenient Facility in Language Learning | uk |
dc.title.alternative | Інтернет як ефективний засіб у процесі вивчення мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Miroshnikova.pdf | 530.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.