Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6251
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яланська, Світлана Павлівна | - |
dc.contributor.author | Yalanska, Svitlana | - |
dc.contributor.author | Лутфуллін, Валерій Саматович | - |
dc.contributor.author | Lutfullin, Valerii | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-30T12:33:53Z | - |
dc.date.available | 2020-01-30T12:33:53Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Яланська C. П. Аналіз психологічних поглядів Й. Гербарта в контексті «Педагогічної антропології» К. Д. Ушинського / C. П. Яланська, В. С. Лутфуллін // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – № 3. – С. 139-145. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6251 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено проведений К. Д. Ушинським в контексті «Педагогічної антропології» аналіз психологічних поглядів Й. Гербарта. Визначено, що в своєму дослідженні Ушинський обрав шлях ретельного відбору того, що було найбільш цінного в психологічних поглядах різних авторів. Виключна складність цього шляху зумовлювалась тим, що в середині ХІХ ст. експериментальна психологія робила свої перші невпевнені й суперечливі кроки, а домінуючим методом психологічних досліджень залишалась інтроспекція (The article deals with the psychological views of J. F. Herbart in the context of ―Pedagogical Anthropology‖ by K. D. Ushynsky. It has been found out that in his study K. D. Ushynsky carefully selected the most valuable ideas from the psychological views of various authors. The exceptional complexity of this pathway was determined by the fact that in the middle of the XIX century experimental psychology took its first tentative and contradictory steps, and the dominant method of psychological research was introspection (self-observing). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | гербартівська теорія | uk |
dc.subject | педагогічна антропологія | uk |
dc.subject | психіка | uk |
dc.subject | психологічні факти | uk |
dc.subject | психологія | uk |
dc.subject | психічні явища | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | Herbart’s theory | uk |
dc.subject | pedagogical anthropology | uk |
dc.subject | psyche | uk |
dc.subject | psychological facts | uk |
dc.subject | psychology | uk |
dc.subject | psychic phenomena | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.title | Аналіз психологічних поглядів Й. Гербарта в контексті «Педагогічної антропології» К. Д. Ушинського | uk |
dc.title.alternative | Survey of J. Herbart's views in the context of K. D. Ushynsky's Educational antropology | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2015 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.