Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6199
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | У Сюань | - |
dc.contributor.author | Wu Xuan | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-29T08:47:39Z | - |
dc.date.available | 2020-01-29T08:47:39Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | У Сюань Критерії, показники та рівні підготовленості майбутніх магістрів музичного мистецтва до формування вокальної культури школярів засобами технології партисипації / У Сюань // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 143-151. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6199 | - |
dc.description.abstract | У статті розроблено критерії, показники та рівні підготовленості майбутніх магістрів музичного мистецтва до формування вокальної культури школярів засобами технології партисипації. Відповідно до структури підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виділено художньо-світоглядний, творчо-виконавський та інноваційно-організаційний критерії. The article presents the criteria, indicators and levels of Musical Arts masters’ preparedness (proficiency levels) for developing schoolchildren’s vocal culture by means of the participation technology. The art- and worldview-oriented, creative-performing and innovative-organizational criteria have been determined on the basis of the structure of the Musical Art masters’ training. The art- and worldview-oriented criterion is determined by: the openness of the process of emotional experience and artistically justified interpretation of an image as a worldview of an artistic character (hero); coordination while identifying moral orientations in a group and an independent choice of vocal value; mastering the variability of vocal artistic and pedagogical creative tasks and flexible technologies. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | майбутні магістри музичного мистецтва | uk |
dc.subject | вокальна культура школярів | uk |
dc.subject | технології | uk |
dc.subject | партисипація | uk |
dc.subject | функція | uk |
dc.subject | критерій | uk |
dc.subject | показник | uk |
dc.subject | рівень | uk |
dc.subject | masters of Musical Art | uk |
dc.subject | schoolchildren’s vocal culture | uk |
dc.subject | technologies | uk |
dc.subject | participation | uk |
dc.subject | function | uk |
dc.subject | criterion | uk |
dc.subject | indicator | uk |
dc.subject | level | uk |
dc.title | Критерії, показники та рівні підготовленості майбутніх магістрів музичного мистецтва до формування вокальної культури школярів засобами технології партисипації | uk |
dc.title.alternative | Criteria, indicators and levels of preparedness of future masters of musical art for the formation of vocal culture of students by means of partisipation technology | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Wu Xuan.pdf | 290.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.