Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6198
Title: | Середовище дистанційної підтримки у процесі підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів |
Other Titles: | The environment of distant support in the process of training future Natural Sciences teachers to organize pupils’ safe life activities |
Authors: | Кропивка, Ольга Григорівна Kropivka, Olga Кононец, Наталія Василівна Kononets, Natalia |
Keywords: | майбутні учителі природничі науки безпечна життєдіяльність учні дистанційна освіта середовище дистанційної підтримки future teachers natural sciences safe life activities pupils distant education remote / distant support environment |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Кропивка О. Г. Середовище дистанційної підтримки у процесі підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів / О. Г. Кропивка, Н. В. Кононец // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 77-83. |
Abstract: | Особливого значення в умовах динамічних змін, що відбуваються в сучасному освітньому просторі, зростання соціальної ролі вчителя природничих наук, професійна підготовка студентів, зокрема, до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи повинна ґрунтуватися на поєднанні глибокого засвоєння основ теоретичних фахових знань із набуттям студентами практичних умінь і навичок застосовування цих знань у майбутній педагогічній діяльності. Відтак, постає проблема формування готовності майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи. Метою проведеного дослідження є теоретичне обґрунтування педагогічної умови підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи – створення середовища дистанційної підтримки студентів у процесі підготовки до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи. A social role of Natural Sciences teachers has been becoming of particular importance in the context of dynamic changes occurring in the modern educational space. Therefore, the professional training of students, in particular, to organize safe life activities of high school students should be grounded on the combining of deep mastering of the basics of theoretical professional knowledge and skills in applying this knowledge in their future educational activities. Thus, there arises a problem of forming the readiness of future Natural Sciences teachers to organize high school students’ safe life activities. The aim of the study is to substantiate theoretically the pedagogical condition for training future teachers of Natural Sciences to organize high school students’ safe life – to create an environment of remote (distant) support for students in the process of training them to organize of high school students’ safe life activities. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6198 |
Appears in Collections: | 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kropivka.pdf | 446.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.