Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6123
Title: | Художньо-естетичні інновації мистецької освіти в підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії |
Other Titles: | Artistic and aesthetic innovations of art education used while training future teachers of Music and Choreography |
Authors: | Реброва, Олена Євгенівна Rebrova, Olena Yevgenivna |
Keywords: | якість освіти художньо-естетичні інновації майбутні учителі музичного мистецтва та хореографії художньо-інноваційна компетентність quality of education artistic and aesthetic innovations uture teachers of Musical Arts and Choreography the artistic and innovative competence |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Реброва О. Є. Художньо-естетичні інновації мистецької освіти в підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії / О. Є. Реброва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 13-25. |
Abstract: | У статті обґрунтовано зумовленість якості освіти інноваціям, які виникають у наслідок змін у соціокультурному просторі та реформуванні освітньої галузі, що актуалізує її прогностичний та інноваційний характер. Мета статті − висвітлення результатів наукового дослідження з проблем художньо- естетичних інновацій мистецької освіти та формування художньо-інноваційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії. Представлено хід та результати комплексного дослідження, яке проводилося в межах міжкафедральної наукової теми «Методологія та методика фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії в контексті художньо-естетичних інновацій мистецької освіти». Застосовано теоретичні та емпіричні методи, узагальнення аналізу педагогічного досвіду та результатів експериментальних досліджень. The article substantiates the conditionality of the quality of education regarding innovations that are caused by changes in the sociocultural space and the reform of education, which actualizes its prognostic and innovative character. The purpose of the article is to highlight the results of scientific research on the problems of artistic and aesthetic innovations in the art education and the development of the artistic and innovative competence of future teachers of Musical Arts and Choreography. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6123 |
Appears in Collections: | 2019 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.