Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПортницька, Н. Ф.-
dc.date.accessioned2020-01-23T11:19:17Z-
dc.date.available2020-01-23T11:19:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПортницька Н. Ф. До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації / Н. Ф. Портницька // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 183-189.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6058-
dc.description.abstractУ статті представлено результати апробації програми ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей у дошкільному віці. Описано умови, що сприяють розвитку рефлексії здібностей як засобів отримання творчих результатів і визнання у межах природних для дітей видів діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectтворчі здібностіuk
dc.subjectпрограма ціннісної підтримки розвитку творчих здібностейuk
dc.titleДо проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Portnytska.pdf609.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.