Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6057
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Майстренко, Т. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-23T11:11:53Z | - |
dc.date.available | 2020-01-23T11:11:53Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Майстренко Т. М. Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Т. М. Майстренко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 177-183. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6057 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються результати дослідження регуляції навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи навчання. Важливою детермінантою регуляції є цінності особистості. Охарактеризовано особливості ціннісної сфери студентів на ситуативному, формально-виконавському, соціально-нормативному та суб’єктно-ціннісному рівнях. При переході на вищі рівні регуляції зростає рефлексія учбово-професійних умінь, зв’язок між моральнісними та діяльнісними цінностями, з’являються суб’єктні цінності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk |
dc.subject | регуляція | uk |
dc.subject | рефлексія | uk |
dc.subject | уміння | uk |
dc.subject | цінності | uk |
dc.subject | ціннісна регуляція навчальної діяльності | uk |
dc.title | Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Maistrenko.pdf | 673.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.