Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБутузова, Л. П.-
dc.contributor.authorСидоренко, Н. І.-
dc.contributor.authorSydorenko, N. I.-
dc.date.accessioned2020-01-23T09:32:30Z-
dc.date.available2020-01-23T09:32:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБутузова Л. П. Особистісний профіль усвідомлюваної саморегуляції поведінки майбутніх педагогів / Л. П. Бутузова, Н. І. Сидоренко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 116-121.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6043-
dc.description.abstractУ статті описані особистісні кореляти усвідомленої саморегуляції поведінки студентів-педагогів. Охарактеризовано особистісні особливості прояву саморегуляції поведінки на різних етапах професійного навчання у вузі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсаморегуляція усвідомленнямuk
dc.subjectдовільна активністьuk
dc.subjectособистісні якостіuk
dc.titleОсобистісний профіль усвідомлюваної саморегуляції поведінки майбутніх педагогівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Butuzova, Sydorenko.pdf408.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.