Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДем'янчук, О. Г.-
dc.date.accessioned2020-01-23T07:39:26Z-
dc.date.available2020-01-23T07:39:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДем'янчук О. Г. Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід»у студентів ВНЗ / О. Г. Дем'янчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 30-35.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6026-
dc.description.abstractВ статті представлені результати психосемантичного дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів вищих навчальних закладів. У теоретичному аналізі розглядаються актуальні проблеми підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Показана залежність позитивно спрямованих та оптимістичних асоціацій від досвіду волонтерської роботи студентів з дітьми-інвалідами. Виявлено та описано гендерні відмінності при сприйманні поняття «дитина-інвалід».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихосемантичне дослідженняuk
dc.subjectасоціативний експериментuk
dc.subjectдитина-інвалідuk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.subjectволонтерська діяльністьuk
dc.titleПсихосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід»у студентів ВНЗuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Demianchuk.pdf606.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.