Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШарапа, Г. Ф.-
dc.date.accessioned2020-01-22T11:41:41Z-
dc.date.available2020-01-22T11:41:41Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШарапа Г. Ф. Деформації аксіологічної системи майбутнього педагога як чинник переживання особистісної неповноцінності / Г. Ф. Шарапа // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 205-208.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6019-
dc.description.abstractУ статті йдеться про особливості деформації цінностей у майбутнього вчителя, які призводять до відчуття ним особистісної та професійної неповноцінності. Розкрито типові соціальні, психологічні та педагогічні чинники, що зумовлюють цей складний процес. Проаналізовано причини появи комплексу неповноцінності та шляхи його нейтралізації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічна професіяuk
dc.subjectмайбутній учительuk
dc.subjectсистема цінностейuk
dc.subjectкомплекс неповноцінностіuk
dc.titleДеформації аксіологічної системи майбутнього педагога як чинник переживання особистісної неповноцінностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sharapa.pdf367.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.