Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6019Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Шарапа, Г. Ф. | - |
| dc.date.accessioned | 2020-01-22T11:41:41Z | - |
| dc.date.available | 2020-01-22T11:41:41Z | - |
| dc.date.issued | 2014 | - |
| dc.identifier.citation | Шарапа Г. Ф. Деформації аксіологічної системи майбутнього педагога як чинник переживання особистісної неповноцінності / Г. Ф. Шарапа // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 205-208. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6019 | - |
| dc.description.abstract | У статті йдеться про особливості деформації цінностей у майбутнього вчителя, які призводять до відчуття ним особистісної та професійної неповноцінності. Розкрито типові соціальні, психологічні та педагогічні чинники, що зумовлюють цей складний процес. Проаналізовано причини появи комплексу неповноцінності та шляхи його нейтралізації. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | педагогічна професія | uk |
| dc.subject | майбутній учитель | uk |
| dc.subject | система цінностей | uk |
| dc.subject | комплекс неповноцінності | uk |
| dc.title | Деформації аксіологічної системи майбутнього педагога як чинник переживання особистісної неповноцінності | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | 2014 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Sharapa.pdf | 367.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.