Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСторож, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorStorozh, Victoriya-
dc.date.accessioned2020-01-22T10:11:04Z-
dc.date.available2020-01-22T10:11:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСторож В. В. Педагогічні умови формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання соціономічних технологій у професійній діяльності / В. В. Сторож // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 157-160.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6003-
dc.description.abstractУ статті автором виділені і обґрунтовані педагогічні умови, які ефективно впливають на процес формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання соціономічних технологій у професійній діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпоняття «педагогічна умова»uk
dc.subjectсоціальні педагогиuk
dc.subjectсоціономічні технологіїuk
dc.titleПедагогічні умови формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання соціономічних технологій у професійній діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Storozh.pdf458.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.