Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5993
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, К. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-21T14:47:59Z | - |
dc.date.available | 2020-01-21T14:47:59Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Савченко К. Ю. Педагогічне управління процесом переходу професійно орієнтованої інформації у режим проектної діяльності майбутніх вихователів дошкільного закладу / К. Ю. Савченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 131-135. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5993 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему педагогічного управління процесом переходу професійно-орієнтованої інформації у режим проектної діяльності майбутніх вихователів дошкільного закладу. Суспільство потребує якісно нового вихователя дошкільного закладу, вчителя, який може пристосовуватися до сучасних змін, організовувати творчу, інноваційну діяльність у навчальних закладах із використанням проектних технологій. Про- ектна діяльність передбачає розвиток пізнавальних навичок студентів – майбутніх учителів, вихователів дошкільних закладів, умінь самостійно конструювати свої знання й орієнтуватися в інформаційному просторі, а також розвиток критичного мислення. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | проектна діяльність | uk |
dc.subject | педагогічне управління | uk |
dc.title | Педагогічне управління процесом переходу професійно орієнтованої інформації у режим проектної діяльності майбутніх вихователів дошкільного закладу | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Savchenko.pdf | 513.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.