Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5933
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іщенко, Анастасія Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Ishchenko, Anastasia Leonidivna | - |
dc.contributor.author | Ищенко, Анастасия Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Юрченко, І. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-16T12:29:47Z | - |
dc.date.available | 2020-01-16T12:29:47Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Іщенко А. Л. Інструменти Steam-навчання математики / А. Л. Іщенко, І. Г. Юрченко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 179-182. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5933 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено вивченню можливості реалізації STEM-освіти в українських школах, вибору відповідних інструментів сучасних педагогічних та інформаційних технологій для організації STEM-навчання на уроках математики, методичної підготовки вчителів математики до цієї діяльності. Статья посвящена изучению возможности реализации STEM-образования в украинских школах, выбора соответствующих инструментов современных педагогических и информационных технологий для организации STEM-обучения на уроках математики, методической подготовки учителей математики к этой деятельностиThe article is devoted to the study of the possibility of realization of STEM education in Ukrainian schools, the selection of appropriate tools of modern pedagogical and information technologies for organizing STEM education at mathematics lessons, the methodological training of mathematics teachers for this activity, the development of innovations, readiness to use IT technologies in the realization of inter-subject links, the development of the personality’s creative potential, his/her pre-vocational training. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вид-во "Ранок" | uk |
dc.subject | STEM-освіта | uk |
dc.subject | навчання математики | uk |
dc.subject | методична підготовка вчителів | uk |
dc.subject | міжпредметні зв'язки | uk |
dc.subject | STEM education | uk |
dc.subject | teaching mathematics | uk |
dc.subject | methodical teacher training | uk |
dc.subject | nter-subject links | uk |
dc.subject | STEM-образование | uk |
dc.subject | обучение математике | uk |
dc.subject | методическая подготовка учителей | uk |
dc.subject | межпредметные связи | uk |
dc.title | Інструменти Steam-навчання математики | uk |
dc.title.alternative | Tools STEAM-imposed mathematics | uk |
dc.title.alternative | Инструменты Steam-обучения математике | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іshchenko A., Yurchenko I..pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.