Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5927
Title: | Впровадження концепції нової української школи: нормативна база, підготовка вчителя, навчально-методичне забезпечення |
Other Titles: | Introduction of the concept of a new Ukrainian school: regulatory framework, teacher training, educational and methodological support |
Authors: | Скворцова, Світлана Олексіївна Skvortsova, Svitlana Oleksiivna |
Keywords: | нова українська школа початкова школа державний стандарт типова програма підручник new Ukrainian school primary school State standard standard program textbook |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Вид-во "Ранок" |
Citation: | Скворцова Впровадження концепції нової української школи: нормативна база, підготовка вчителя, навчально-методичне забезпечення / С. О. Скворцова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 60-63. |
Abstract: | У доповіді характеризується сучасний етап розвитку початкової освіти в Україні: впровадження нового Державного стандарту і типових освітніх програм, перепідготовка вчителів початкової школи і оновлення навчально-методичного забезпечення навчального процесу. The report characterizes the current stage in the development of primary education in Ukraine: the introduction of a new State standard and standard educational programs, retraining of primary school teachers and updating the educational and methodological support of the educational process. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5927 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Skvortsova Svetlana.pdf | 4.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.