Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5875
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБикова, М. Л.-
dc.contributor.authorГромлюк, А. С.-
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2020-01-15T10:57:39Z-
dc.date.available2020-01-15T10:57:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБикова М. Л, Особливості застосування прийому складання задач для набуття математичної компетентності / М. Л. Бикова, А. С. Громлюк, С. В. Іванова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 130-133.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5875-
dc.description.abstractРозглянуто специфіку застосування прийому складання (конструювання) завдань в умовах компетентнісного навчання: актуальність, етапне застосування, можливість використання на всіх рівнях математичної підготовки, відповідність тематики завдань напрямом підготовки.Рассмотрена специфика применения приема составления (конструирования) задач в условиях компетентносного обучения: актуальность, этапное применение, возможность использования на всех уровнях математической подготовки, соответствие тематики задач направлению подготовки. The peculiarities of the application of compiling (construction) task technique in the conditions of competency-based learning are considered: relevance, step-by-step application, possibility of use at all levels of mathematical preparation, correspondence of the subject of problems to the direction of training.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» [та ін.]uk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectприйом самостійного складання задач учнямиuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectкомпетентностьuk
dc.subjectприем самостоятельного составления задач учащимисяuk
dc.subjectmathematicsuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjecttechnique of self-composing tasks by studentsuk
dc.titleОсобливості застосування прийому складання задач для набуття математичної компетентностіuk
dc.title.alternativeОсобенности применения приема составления задач для получения математической компетентностиuk
dc.title.alternativePeculiarities of the application of the task scheduling to acquire mathematical competenceuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bicova Marina, Gromlyuk Anna, Ivanova Svitlana.pdf1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.