Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5873
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Університет Ушинського | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-15T10:35:39Z | - |
dc.date.available | 2020-01-15T10:35:39Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 – 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – 204 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5873 | - |
dc.description.abstract | До збірника увійшли результати наукових досліджень учасників науково-практичної конференції з міжнародною участю «Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи» за такими напрямами: наступність та перспективність у формуванні математичних уявлень і понять дошкільників та першокласників; наступність у формуванні предметної математичної компетентності в початковій та базовій середній освіті; наступність у навчанні математики в базовій середній та профільній середній освіті; проблеми реалізації наступності у навчанні математичних дисциплін здобувачів фахової передвищої та вищої освіти; підготовка вчителя до реалізації принципу наступності у навчанні математики між різними рівнями освіти. В сборник вошли результаты научных исследований участников научно-практической конференции с международным участием «Преемственность в обучении математике в условиях реформы общего среднего образования: реалии и перспективы» по следующим направлениям: преемственность и перспективность в формировании математических представлений и понятий дошкольников и первоклассников; преемственность в формировании предметной математической компетентности в начальной и базовой среднем образовании; преемственность в обучении математике в базовой средней и профильной среднем образовании; проблемы реализации преемственности в обучении математическим дисциплинам соискателей профессиональной перед высшими и высшего образования; подготовка учителя к реализации принципа преемственности в обучении математике между различными уровнями образования.The collection includes the results of scientific research of the participants of the scientific-practical conference with international participation "Continuity in teaching mathematics in the reform of general secondary education: realities and perspectives" in the following areas: continuity and perspective in the formation of mathematical ideas and concepts of preschoolers and first-graders; continuity in the formation of subject mathematical competence in elementary and basic secondary education; continuity in mathematics teaching in basic secondary and specialized secondary education; problems of implementation of continuity in the teaching of mathematical disciplines of applicants of professional higher and higher education; preparing the teacher to implement the principle of continuity in teaching mathematics between different levels of education | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вид-во "Ранок" | uk |
dc.subject | наступність у навчанні математики | uk |
dc.subject | математичні уявлення | uk |
dc.subject | математична компетентність | uk |
dc.subject | текстові задачі | uk |
dc.subject | підготовка вчителя математики | uk |
dc.subject | преемственность в обучении математике | uk |
dc.subject | математические представления | uk |
dc.subject | математическая компетентность | uk |
dc.subject | текстовые задачи | uk |
dc.subject | подготовка учителя математики | uk |
dc.subject | история кафедры математики | uk |
dc.subject | історія кафедри математики | uk |
dc.subject | continuity in mathematics teaching | uk |
dc.subject | mathematical concepts | uk |
dc.subject | mathematical competence | uk |
dc.subject | text tasks | uk |
dc.subject | mathematics teacher training | uk |
dc.subject | history of mathematics department | uk |
dc.title | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи | uk |
dc.title.alternative | Continuity in teaching mathematics in the context of reform of general secondary education: realities and perspectives | uk |
dc.title.alternative | Преемственность в обучении математике в условиях реформы общего среднего образования: реалии и перспективы | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Collection of the Department of Mathematics.pdf | 3.91 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.