Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5871
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романюк, Олександра Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Romaniuk, Olexandra Sergyivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-15T10:30:39Z | - |
dc.date.available | 2020-01-15T10:30:39Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Романюк О. С. Аналіз методів навчання сучасного англомовного розмовного мовлення в сучасній педагогічній теорії та практиці / О. С. Романюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 1. – С. 134-139. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5871 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено передовий досвід сучасних методистів, які досліджували різноманітні способи засвоєння розмовного стилю спілкування. Також у статті представлено результати проведеного аналізу методів навчання неформальної комунікації в сучасній педагогічній теорії та практиці. На підставі проведеного аналізу складено методичні рекомендації, які слід враховувати при розробці методики навчання сучасного іншомовного розмовного мовлення засобами автентичних художніх творів. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | аналіз | uk |
dc.subject | англомовне розмовне мовлення | uk |
dc.subject | методи навчання | uk |
dc.subject | педагогічна теорія та практика | uk |
dc.subject | методичні рекомендації | uk |
dc.subject | ефективні методичні прийоми | uk |
dc.title | Аналіз методів навчання сучасного англомовного розмовного мовлення в сучасній педагогічній теорії та практиці | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romanuk.pdf | 414.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.