Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШамне, А. В.-
dc.date.accessioned2020-01-15T09:08:30Z-
dc.date.available2020-01-15T09:08:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШамне А. В. Теоретико-методологічний аналіз сучасних постнекласичних тенденцій у дослідженні категорії та феномену розвитку у психології / А. В. Шамне // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 1. – С. 64-69.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5854-
dc.description.abstractУ статті представлено теоретико-методологічний аналіз сучасних постнекласичних тенденцій у дослі- дженні психічного розвитку. Обґрунтовується можливість використання потенціалу психосоціального підхо- ду до його концептуалізації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпостнекласична психологіяuk
dc.subjectпсихосоціальний підхідuk
dc.subjectкатегорія та феномен розвиткуuk
dc.subjectплюралістична методологіяuk
dc.subjectпостмодернізмuk
dc.subjectантропоцентризмuk
dc.subjectконструктивізмuk
dc.subjectметатеоретичні схемиuk
dc.titleТеоретико-методологічний аналіз сучасних постнекласичних тенденцій у дослідженні категорії та феномену розвитку у психологіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shamle.pdf422.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.