Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5835
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Volkova, Yuliia | - |
dc.contributor.author | Волкова, Юлія Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Мировська, Ю. І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-14T13:54:40Z | - |
dc.date.available | 2020-01-14T13:54:40Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Volkova Y. Methodical aspects of forming future music and choreography teachers’ artistic communication skills / Y. Volkova // Наука і освіта. - 2015. - №9. - С. 29-33. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5835 | - |
dc.description.abstract | The article presents the realization of educational conditions in the methodology of forming future music and cho-reography teachers’ artistic communication skills. The special complex of forms and techniques promoting effective formation of structural components of students’ artistic communication skills is suggested.У статті актуалізована проблема формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії. Метою статті є визначення й обґрунтування методичних аспектів формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії. Проведено теоретико-методичний аналіз досліджуваної проблеми. Пропонується визначення поняття «художньо-комунікативні вміння майбутніх учителів музики та хореографії» та «педагогічні умови формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії». Виявлено чотири групи базисних умінь, що входять до комплексу художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії: уміння автора встановлювати діалогічну взаємодію з художнім твором у процесі сприйняття-розуміння та вербального художньо-педагогічного аналізу; уміння встановлювати інтерактивну (міжособистісну, поліфонічну) взаємодію в процесі художньо-виконавської інтерпретації; уміння моделювати та здійснювати художньо-педагогічний діалог учнів із творами мистецтва; уміння адекватно оцінювати та корегувати власні художньо-комунікативні дії на основі рефлексії. Визначено та науково обґрунтовано низку педагогічних умов, реалізація яких забезпечуватиме ефективне формування досліджуваного феномену, як-от: створення позитивної мотивації до художньо-комунікативної діяльності, ви-користання синергетичного потенціалу художньо-освітнього середовища, поширення поліхудожнього семан-тичного тезаурусу студентів і розвиток рефлексивної позиції майбутніх учителів музики та хореографії. Роз-крито реалізацію педагогічних умов у авторській методиці формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії. Представлено етапи впровадження розробленої методики: худож-ньо-ознайомлювальний, інформативний, комунікативно-аналітичний, когнітивний, діяльнісно-творчий, інтерпретаційний, контрольно-коригувальний, рефлексійний. Запропоновано комплекс форм і методів, які сприятимуть ефективному формуванню у студентів компонентів структури художньо-комунікативних умінь. Серед них – художньо-педагогічні дискусії, контекстне спостереження творів мистецтва, інтерактивний метод вербалізації художньої інформації, метод асоціативної візуалізації художніх вражень, метод художньо-когнітивного аналізу творів мистецтва, система музично-ритмічного виховання Е. Жак-Далькроза, створення власного термінологічного словника, інтонаційно-пластичний метод інтерпретації художніх творів, метод пла-стичного та музичного інтонування живописних творів мистецтва, метод музично-пластичної реалізації літературного твору, метод творчих проектів, метод імітаційного моделювання художньо-педагогічної діяльності, рефлексійний аналіз педагогічної практики. Обґрунтовано необхідність використання названих форм і методів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів музики та хореографії для забезпечення формування у них компонентів структури художньо-комунікативних умінь. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | educational conditions | uk |
dc.subject | artistic communication skills | uk |
dc.subject | methodology of forming artistic communication skills | uk |
dc.subject | future music and choreography teachers | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | художньо-комунікативні вміння | uk |
dc.subject | методика формування художньо-комунікативних умінь | uk |
dc.subject | майбутні вчителі музики та хореографії | uk |
dc.title | Methodical aspects of forming future music and choreography teachers’ artistic communication skills | uk |
dc.title.alternative | Методичні аспекти формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Volkova.pdf | 219.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.