Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5831
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Buzdugan, Olena Anatoliivna | - |
dc.contributor.author | Буздуган, Олена Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-14T13:13:44Z | - |
dc.date.available | 2020-01-14T13:13:44Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Buzdugan O. A. Formation of personal and professional qualities of future preschool teachers for pedagogical interaction with parents / O. A. Buzdugan // Наука і освіта. - 2015. - №9. - С.11-15. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5831 | - |
dc.description.abstract | The article is devoted to research of a problem of personal and professional qualities formation of future preschool teachers for implementation of pedagogical interaction with parents. The necessity of improving the content and the teacher's work forms in this direction in the process of professional training of future preschool teachers is considered. Different authors’ views on the issue of personal and professionally important qualities formation of future preschool teachers to implementation of pedagogical interaction with parents are submitted. It is emphasized that in future pre-school teachers preparation to pedagogical interaction with parents, personal and professional qualities are of particular importance, because their preparedness for pedagogical interaction with parents is a decisive indicator of their further successful professional and pedagogical activity in this direction.Стаття присвячена дослідженню проблеми формування особистісних і професійних якостей майбутнього вихователя для здійснення педагогічної взаємодії з батьками. Обґрунтовано необхідність удосконалення змісту та форм роботи педагога в цьому напрямку в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. Професійну підготовку майбутніх педагогів розуміємо як багатокомпонентний особистісно та професійно значимий процес, що сприяє формуванню стійкого інтересу до обраної професійної діяльності, професійної компетентності педагога, індивідуального стилю професійної діяльності, прагнення до самостійного опанування нових педагогічних теорій та методик, схильності до самовдосконалення. Подано погляди різних авторів на проблему формування особистісних і професійно важливих якостей майбутнього вихователя для здійснення педагогічної взаємодії з батьками. Відзначено, що особистісні якості педагога невіддільні від професійних, тобто набутих у процесі професійної підготовки та пов‟язаних із отриманням спеціальних знань, умінь, способів мислення, методів діяльності. Підкреслено, що в умовах підготовки майбутніх вихователів до педагогічної взаємодії з батьками особистісні та професійно важливі якості набувають особливої значущості, оскільки їх підготовленість до педагогічної взаємодії з батьками стає вирішальним показником їхньої подальшої успішної професійно-педагогічної діяльності в цьому напрямку. Ураховуючи специфіку професійної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу, надзвичайно важливо забезпечити теоретичну та практичну підготовку майбутніх педагогів, діяльність яких реалізується в умовах сім‟ї. Її сутністю є система змістовно-педагогічних і організаційнометодичних заходів, спрямованих на забезпечення готовності майбутнього фахівця до педагогічної діяльності певного напряму. Для досягнення поставлених цілей робота з майбутніми вихователями дошкільних навчальних закладів була організована в рамках проекту «Майстерня молодого фахівця» з наступних етапів: освітньо-виховний, навчальнометодичний, соціально-педагогічний. Таким чином, робота «Майстерні молодого фахівця» сприяла розвитку особистісних і професійних якостей майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу, а саме: інтересу до професії, активному освоєнню прийомів роботи з дітьми та їхніми батьками, справила позитивний вплив на вдосконалення професійної діяльності майбутнього фахівця, дозволила отримати майбутнім вихователям, які не мають досвіду роботи, елементарні знання про основи педагогічної взаємодії з батьками, оволодіти основами педагогічної майстерності в цьому напрямку. Під час реалізації проекту майбутні педагоги усвідомили необхідність реалізації педагогічної взаємодії вихователя дошкільного навчального закладу з батьками вихованців, щоб реалізувати себе повніше в професії та бути впевненими у завтрашньому дні. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | personal qualities | uk |
dc.subject | professional qualities | uk |
dc.subject | future preschool teachers | uk |
dc.subject | pedagogical interaction | uk |
dc.subject | parents | uk |
dc.subject | особистісні якості | uk |
dc.subject | професійні якості | uk |
dc.subject | майбутній вихователь | uk |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk |
dc.subject | батьки | uk |
dc.title | Formation of personal and professional qualities of future preschool teachers for pedagogical interaction with parents | uk |
dc.title.alternative | Формування особистісних і професійних якостей майбутнього вихователя для здійснення педагогічної взаємодії з батьками | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Buzdugan.pdf | 219.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.