Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5822
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тарарака, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Tararaka, T. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-14T12:42:04Z | - |
dc.date.available | 2020-01-14T12:42:04Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Тарарака Т. В. Одеський навчально-виховний комплекс “Надія”: шляхи та перспективи розвитку / Т. В.Тарарака // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 283-285. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5822 | - |
dc.description.abstract | В основі філософії оновлення української школи лежать положення, зафіксовані в Міжнародній декларації про захист прав дитини, що передбачає його право на життя, захист, розвиток і свою думку. Реалізацію таких положень, безсумнівно, повинні забезпечити держава, суспільство, батьки і школа. Особлива роль навчально-виховної установи складається у створенні умов для становлення особистості вільної, освіченої, культурної, етично і фізично здорової, готової до подальшого саморозвитку і самовдосконалення. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | навчально-виховний комплекс | uk |
dc.subject | Надія | uk |
dc.subject | шляхи розвитку | uk |
dc.subject | перспективи розвитку | uk |
dc.title | Одеський навчально-виховний комплекс “Надія”: шляхи та перспективи розвитку | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tararaka.pdf | 59.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.