Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлазова, В. В.-
dc.date.accessioned2020-01-14T11:03:04Z-
dc.date.available2020-01-14T11:03:04Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГлазова В. В. До питання про формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів у процесі навчальної діяльності / В. В. Глазова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 223-226.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5805-
dc.description.abstractУ наведеній системі поетапного формування контрольно-оцінних дій позитивним моментом є те, що виділені і описані етапи становлення контрольно-оцінної діяльності молодших школярів. Проте процес передачі дій контролю і оцінки від учителя до учня залишається теоретично й технологічно не розробленим. Відтак у нашому дослідженні для реалізації завдання формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів запропоновано власну процесуальну модель контрольно-оцінної діяльності, що передбачає поетапне засвоєння учнями контрольно-оцінних дій.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectформування контрольно-оцінних уміньuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.titleДо питання про формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів у процесі навчальної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Glazova.pdf80.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.