Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5805
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Глазова, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-14T11:03:04Z | - |
dc.date.available | 2020-01-14T11:03:04Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Глазова В. В. До питання про формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів у процесі навчальної діяльності / В. В. Глазова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 223-226. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5805 | - |
dc.description.abstract | У наведеній системі поетапного формування контрольно-оцінних дій позитивним моментом є те, що виділені і описані етапи становлення контрольно-оцінної діяльності молодших школярів. Проте процес передачі дій контролю і оцінки від учителя до учня залишається теоретично й технологічно не розробленим. Відтак у нашому дослідженні для реалізації завдання формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів запропоновано власну процесуальну модель контрольно-оцінної діяльності, що передбачає поетапне засвоєння учнями контрольно-оцінних дій. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | формування контрольно-оцінних умінь | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | навчальна діяльність | uk |
dc.title | До питання про формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів у процесі навчальної діяльності | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2008 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Glazova.pdf | 80.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.