Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурлянд, Зинаида Наумівна-
dc.contributor.authorKurlіand, Zinaida Naumivna-
dc.date.accessioned2020-01-14T09:58:48Z-
dc.date.available2020-01-14T09:58:48Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКурлянд З. Н. Психолого-педагогічні умови формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів / З. Н. Курлянд // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 171-176.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5791-
dc.description.abstractРозроблена нами форма взаємопов’язаної реалізації освітніх і практичних цілей навчання іноземних мов через реалізацію відповідних конкретних цілей навчання створюватиме передумови для системного, послідовного засвоєння і мовного матеріалу і способів оперування ним у всіх видах мовленнєвої діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиuk
dc.subjectпрофесійно-педагогічна компетентністьuk
dc.titleПсихолого-педагогічні умови формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurland.pdf233.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.