Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлавацька, І. Є.-
dc.contributor.authorBlavaczka, I. Ye.-
dc.date.accessioned2020-01-13T08:12:32Z-
dc.date.available2020-01-13T08:12:32Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБлавацька І. Є. Теоретичний аналіз проблеми визначення поняття психолінгвістичних здібностей до опанування іноземної мови / І.Є. Блавацька // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 18-23.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5718-
dc.description.abstractВ статті представлений теоретичний аналіз поняття психолінгвістичних здібностей до опанування іноземної мови. Виділяються основні тенденції дослідження пізнавальних процесів, що обумовлюють успішність опанування іноземної мови. The article presents theoretical analysis of the concept of psycholinguistic aptitude for foreign language. The author ascertains some basic tendencies of research on cognitive processes stipulating success of learning foreign languages.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectздібністьuk
dc.subjectпсихолінгвістичні здібності до опанування іноземної мовиuk
dc.subjectпізнавальні процесиuk
dc.subjectздібність до узагальнення мовного матеріалуuk
dc.subjectздібність до фонетичного кодуванняuk
dc.subjectздібність до вербально-логічного запам'ятовуванняuk
dc.titleТеоретичний аналіз проблеми визначення поняття психолінгвістичних здібностей до опанування іноземної мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Blavatska.pdf104.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.