Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5677
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономарьова, В. К.-
dc.date.accessioned2020-01-10T09:34:14Z-
dc.date.available2020-01-10T09:34:14Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПономарьова В. К. Аналіз та модифікація тренінгових методик для дослідження соціально-психологічних особливостей розвитку Я-концепції школярів / В. К. Пономарьова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 7. – С. 134-137.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5677-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовується створення методик дослідження соціально-психологічних особливостей розвитку Я-концепції.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectмодифікаціяuk
dc.subjectтренінгова методикаuk
dc.subjectсоціально-психологічні особливостіuk
dc.subjectЯ-концепціяuk
dc.subjectшколярuk
dc.titleАналіз та модифікація тренінгових методик для дослідження соціально-психологічних особливостей розвитку Я-концепції школярівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarova.pdf79.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.