Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5594
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ван, Лу | - |
dc.contributor.author | Wang, Lu | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-09T08:54:36Z | - |
dc.date.available | 2020-01-09T08:54:36Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ван Лу. Педагогічні умови підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва до формування художньо-естетичного світосприйняття школярів / Ван Лу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 100-107. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5594 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено висвітленню результатів теоретико-методичного етапу дослідження фахової підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва до формування художньо-естетичного світосприйняття школярів. У вступі висвітлено актуальність означеної проблеми, мета та завдання. Для реалізації мети і вирішення поставлених завдань використано комплекс методів: теоретичних – аналіз, індукція, порівняння, узагальнення філософських, психологічних, педагогічних, мистецтвознавчих, музично-педагогічних джерел – для уточнення змісту та розкриття сутності поняття «педагогічні умови», контекстуальний аналіз для уточнення поняття «художньо-естетичне світосприйняття»; емпіричні – узагальнення педагогічного та методичного досвіду, інноваційних практик; теоретичного узагальнення – для пояснення сутності педагогічних умов формування художньо-естетичного світосприйняття школярів. The article is devoted to the coverage of the results dealing with the theoretical and methodological stage of the study regarding the professional training of future teachers of Musical Arts in developing schoolchildren’s artistic and aesthetic worldview. The introduction reflects the relevance of this problem, the goals and objectives of this stage. To achieve the goals and solve the tasks, a set of methods was used: theoretical ‒ analysis, induction, comparison, generalization of philosophical, psychological, pedagogical, artistic and historic; musical and pedagogical sources in order to clarify the content and specify the essence of the concept “pedagogical conditions”, the contextual analysis – to clarify the concept “Artistic and aesthetic perception of the world”; empirical ‒ a generalization of pedagogical and methodological experience, innovative practices; theoretical generalization – to explain the essence of special pedagogical conditions for developing schoolchildren’s artistic and aesthetic worldview. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | художньо-естетичне світосприйняття | uk |
dc.subject | майбутні викладачі музичного мистецтва | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | artistic and aesthetic perception of the world | uk |
dc.subject | future teachers of Musical Arts | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.title | Педагогічні умови підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва до формування художньо-естетичного світосприйняття школярів | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions for training future teachers of Musical Arts in developing schoolchildren’s artistic and aesthetic worldview | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2019 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.