Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5594
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВан, Лу-
dc.contributor.authorWang, Lu-
dc.date.accessioned2020-01-09T08:54:36Z-
dc.date.available2020-01-09T08:54:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВан Лу. Педагогічні умови підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва до формування художньо-естетичного світосприйняття школярів / Ван Лу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 100-107.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5594-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню результатів теоретико-методичного етапу дослідження фахової підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва до формування художньо-естетичного світосприйняття школярів. У вступі висвітлено актуальність означеної проблеми, мета та завдання. Для реалізації мети і вирішення поставлених завдань використано комплекс методів: теоретичних – аналіз, індукція, порівняння, узагальнення філософських, психологічних, педагогічних, мистецтвознавчих, музично-педагогічних джерел – для уточнення змісту та розкриття сутності поняття «педагогічні умови», контекстуальний аналіз для уточнення поняття «художньо-естетичне світосприйняття»; емпіричні – узагальнення педагогічного та методичного досвіду, інноваційних практик; теоретичного узагальнення – для пояснення сутності педагогічних умов формування художньо-естетичного світосприйняття школярів. The article is devoted to the coverage of the results dealing with the theoretical and methodological stage of the study regarding the professional training of future teachers of Musical Arts in developing schoolchildren’s artistic and aesthetic worldview. The introduction reflects the relevance of this problem, the goals and objectives of this stage. To achieve the goals and solve the tasks, a set of methods was used: theoretical ‒ analysis, induction, comparison, generalization of philosophical, psychological, pedagogical, artistic and historic; musical and pedagogical sources in order to clarify the content and specify the essence of the concept “pedagogical conditions”, the contextual analysis – to clarify the concept “Artistic and aesthetic perception of the world”; empirical ‒ a generalization of pedagogical and methodological experience, innovative practices; theoretical generalization – to explain the essence of special pedagogical conditions for developing schoolchildren’s artistic and aesthetic worldview.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectхудожньо-естетичне світосприйняттяuk
dc.subjectмайбутні викладачі музичного мистецтваuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectartistic and aesthetic perception of the worlduk
dc.subjectfuture teachers of Musical Artsuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleПедагогічні умови підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва до формування художньо-естетичного світосприйняття школярівuk
dc.title.alternativePedagogical conditions for training future teachers of Musical Arts in developing schoolchildren’s artistic and aesthetic worldviewuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf323.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.