Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5591
Title: | Методика формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу |
Other Titles: | Methodology of the formation of the teen-agers’ vocal and jazz culture at classes on pop singing |
Authors: | Шевченко, Анастасія Сергіївна Shevchenko, Anastasiia Лобова, Ольга Володимирівна Lobova, Olga |
Keywords: | вокально-джазова культура підлітків методика формування наукові підходи і дидактичні принципи етапи педагогічні умови і методи заняття з естрадного співу teen-agers’ vocal and jazz culture developing methods scientific approaches and didactic principles stages pedagogical conditions and methods classes on vocal and jazz singing |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Шевченко А. С. Методика формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу / А. С. Шевченко, О. В. Лобова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 80-87. |
Abstract: | Статтю присвячено проблемі формування вокально-джазової культури підлітків як одному зі шляхів становлення культурної компетентності дитини. Її актуальність зумовлено важливістю загальнокультурного розвитку як чинника гармонійного виховання особистості. Мета статті – розкрити методику формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу (у музичних школах і позаурочній роботі закладів загальної середньої освіти). Для реалізації мети застосовано методи систематизації, узагальнення наукових джерел, теоретичне моделювання, педагогічний експеримент тощо. The importance of the development of individual’s general culture as a factor of his / her harmonious education stipulates the relevance of the study. The purpose of the article is to describe the methods enabling the formation of teen-agers’ vocal and jazz culture at classes on pop singing (in musical schools and during extra-class activities in institutions of general secondary education). Methods of systematization and generalization of scientific sources, theoretical modelling, pedagogical experiment and so on have been used to achieve this goal. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5591 |
Appears in Collections: | 2019 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.