Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5569
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кьон, Наталя Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Koehn, Natalya Georgiivna | - |
dc.contributor.author | Цуй, Шилін | - |
dc.contributor.author | Сui, Shiling | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-08T09:25:03Z | - |
dc.date.available | 2020-01-08T09:25:03Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Кьон Н. Г. Подолання сценічно-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їхньої вокальної підготовки / Н. Г. Кьон, Цуй Шилін // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 40-46. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5569 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання підготовки майбутніх викладачів вокалу до виконавської діяльності. В центрі уваги − проблема психологічної готовності до прилюдного виконавства, яке суб’єктивно сприймається як стресова ситуація, що потребує психологічного, емоційного напруження, максимальної концентрації уваги й вольових зусиль. Зазначено особливо значущу роль психологічного стану для співака, зумовлену його відбиттям на фонаційно-співочих проявах, ступенем емоційної яскравості, художній досконалості у створенні музичних образів. Проаналізовано чинники незадовільного психологічного стану виконавців, яке визначається як сценічно-психологічний бар’єр; схарактеризовано особливості продуктивно-творчого й надмірного непродуктивного хвилювання, а також чинники їх прояву. Розглянуто три групи детермінант особистісно-психологічного стану майбутнього фахівця: функціональну; мотиваційно-характерологічну; операціональну. The article deals with the problem of future vocal teachers training in performance activity. The author has focused on the psychological readiness for public performance, which is subjectively perceived as a stressful situation requiring psychological, emotional strain, maximum concentration of attention and volitional effort. A significant role of the psychological state for the singer caused by his/her reflection on the phonation-singing aspects; the degree of emotional brightness, artistic perfection in the creation of musical images has been specified. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | вокальне виконавство | uk |
dc.subject | майбутній викладач вокалу | uk |
dc.subject | сценічно-психологічний бар’єр | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | магістранти | uk |
dc.subject | сценічна виконавська діяльність | uk |
dc.subject | vocal performance | uk |
dc.subject | future vocal teacher (coach) | uk |
dc.subject | stage-psychological barriers | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.subject | master students | uk |
dc.subject | stage-performing activity | uk |
dc.title | Подолання сценічно-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їхньої вокальної підготовки | uk |
dc.title.alternative | Overcoming the stage-psychological barrier in the process of training masters in vocal | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 315.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.