Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5568
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кудрявцева, Олена Альбертівна | - |
dc.contributor.author | Kudryavtseva, Olena Albertivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-08T09:15:45Z | - |
dc.date.available | 2020-01-08T09:15:45Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Кудрявцева О. А. Педагогічні умови модульно-рейтингового оцінювання якості педагогічних знань майбутніх вихователів / О. А. Кудрявцева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 32-39. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5568 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі оптимізації системи оцінювання знань майбутніх вихователів. Мета дослідження ‒ науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність педагогічних умов модульно-рейтингового оцінювання якості педагогічних знань майбутніх вихователів у процесі професійної підготовки у педагогічному закладі вищої освіти. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення наукових джерел з досліджуваної проблеми), емпіричні (різноманітні методи педагогічного контролю знань майбутніх вихователів: поточного (педагогічне спостереження, усне опитування, тестування), періодичного (письмові контрольні роботи, захист рефератів), підсумкового (екзамен); педагогічний експеримент (констатувальний, формувальний, контрольний етапи). The article is devoted to the problem dealing with the optimization of the assessment system of the future educators’ knowledge. The purpose of the research is to scientifically substantiate and experimentally test the effectiveness of the pedagogical conditions for the modular-rating assessment of the quality of the future educators’ pedagogical knowledge in the process of professional training at a pedagogical institution of higher education. The research methods are as follows: theoretical (analysis, synthesis, comparison, generalization of scientific sources on the investigated problem), empirical (various methods of pedagogical control of the future educators’ knowledge: current (pedagogical observation, oral questioning, testing), periodical (written control works, defence of papers), final (exam); pedagogical experiment (stating, forming, controlling stages). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | майбутні вихователі | uk |
dc.subject | оцінювання знань | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | higher education | uk |
dc.subject | future educators | uk |
dc.subject | assessment of knowledge | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.title | Педагогічні умови модульно-рейтингового оцінювання якості педагогічних знань майбутніх вихователів | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions for the modular-rating assessment of the quality of the future educators’ pedagogical knowledge | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kudryavtseva.pdf | 299.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.