Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5440
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дроздовський, Д. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-18T07:35:35Z | - |
dc.date.available | 2019-12-18T07:35:35Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Дроздовський Д. Методологія розуміння художнього образу (на прикладі традиційного образу державця в історичних хроніках в. Шекспіра) / Д. Дроздовський // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 134-140. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5440 | - |
dc.description.abstract | В сучасній системі гуманітарної освіти, що має навчити школяра аналізувати текст як складний комплекс, основою методологічного підходу має бути чотирикомпонентний аналіз, що забезпечує формально-змістове розкриття художнього твору через вивчення генетики образів. В цій статті на прикладі історичних хронік В. Шекспіра, в яких образ державця є домінантним, було показано, як цей образ відображає архетипні уявлення про функції та природу правителя (всі вияви демонічної сфери мають бути поступово замінені рисами апокаліптичними, тобто високоміметичними), історичне прочитання, міфологічні структури та утопічні елементи. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | методологія | uk |
dc.subject | розуміння художнього образу | uk |
dc.subject | традиційний образ державця | uk |
dc.subject | історичні хроніки | uk |
dc.subject | Шекспір | uk |
dc.title | Методологія розуміння художнього образу (на прикладі традиційного образу державця в історичних хроніках в. Шекспіра) | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Drozdovskii.pdf | 188.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.