Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5409
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смирнова-Трибульска, Є. М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-16T11:21:02Z | - |
dc.date.available | 2019-12-16T11:21:02Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Смирнова-Трибульска Є. М. Урахування вікових особливостей при формуванні інформатичних компетентностей діючих учителів / Є. М. Смирнова-Трибульска // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 108-113. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5409 | - |
dc.description.abstract | В умовах формування суспільства знань все більш зростає значущість освіти дорослих. Одними з найважливіших компетентностей сучасного вчителя є інформатичні компетентності, які необхідно формувати і вдосконалювати протягом всього життя. Дана стаття присвячена аналізу врахування вікових особливостей при формуванні інформатичних компетентностей діючих вчителів.In terms of forming knowledge-based society meaningfulness of adults’ education is permanently increasing. One of the most important competences of modern teacher is informative competence, which is to be formed and improved during all life. The article is dedicated to the analysis of accounting age features when forming informative competence of teachers. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | вікові особливості | uk |
dc.subject | формування інформатичних компетентностей | uk |
dc.subject | діючі учителі | uk |
dc.title | Урахування вікових особливостей при формуванні інформатичних компетентностей діючих учителів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Smirnova-Tribulska.pdf | 191.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.