Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5406
Title: | Проблема ефективності професійної діяльності педагога дошкільного навчального закладу і шляхи її розв’язання |
Authors: | Нечай, С. П. |
Keywords: | проблема ефективності професійна діяльність |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Нечай С. П. Проблема ефективності професійної діяльності педагога дошкільного навчального закладу і шляхи її розв’язання / С. П. Нечай // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 96-101. |
Abstract: | У статті розглядається питання щодо ефективності професійної діяльності педагогів, що працюють в системі дошкільної освіти, і необхідності удосконалення змісту їхньої підготовки у вищій школі. Обґрунтовується особлива роль емоційної сфери дитини в період дошкільного дитинства, шляхи та засоби підготовки педагогів до підтримки і супроводженню цього процесу. В статье рассматривается вопрос об эффективности профессиональной деятельности педагогов, работающих в системе дошкольного образования, и необходимости совершенствования содержания их подготовки в высшей школе. Обосновывается особая роль развития эмоциональной сферы ребенка в период дошкольного детства, пути и средства подготовки педагогов к поддержке и сопровождению этого процесса. The article analyses efficiency of professional activity of teachers working in the system of preschool education; substantiates necessity to improve contents of their training at high school. The author shows a particular role of development of children’s emotional sphere in the period of preschool childhood, the ways and means of training teachers for support and accompaniment of this process. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5406 |
Appears in Collections: | 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nechai.pdf | 168.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.